Geri Ödeme Koşulları
Uluslararası Öğrenci Geri Ödeme Koşulları
- Geri ödeme sadece ‘vize reddi’ durumunda yapılır.
- Vizenin alınmaması durumunda, başvuru sahibi öğrenci vize reddi sayfasını/konsolosluk ret yazısını formun ekinde sunmalıdır.
- Geri ödeme talebini başvuru sahibi öğrenci web sitemizdeki “Ön Ödeme İade Talep Formu” doldurarak konsolosluk ret yazısı ile birlikte Uluslararası İlişkiler ofisine teslim etmesi/kargolaması zorunludur. (Formu, üniversitemize fiziksel olarak getirmeniz veya kargo ile göndermeniz gerekmektedir.)
(Altunizade Mh. Üniversite Sokağı No:14 34662 Üsküdar / İstanbul / Türkiye) - İade ödemesi, Üniversitemiz Muhasebe Birimi tarafından uygun görülen sürede yapılır.
- Geri ödeme başvurusu, vize ret tarihten itibaren üç ay içinde yapılır. Bu süreyi aşan iade talepleri karşılanmaz.
- İadesi onaylanan geri ödeme taleplerine başvuru ücretinin %50’si iade edilir.
- İade, Üniversite’ye ödeme yapılan banka hesabına yapılacaktır. Öğrenci tarafından bu hesap dışında başka herhangi bir hesaba ödeme yapılması isteniyorsa, bu hususun Üniversite’ye iade talebiyle birlikte bildirilmesi gerekmektedir. Öğrenci tarafından bildirilen banka hesabı veya Üniversite’ye ödeme yapılan banka hesabının, yürürlükte olan ulusal ve uluslararası düzenlemeler gereğince iade yapılmasına uygun olmaması halinde Üniversite iade edilecek ücreti kendi nezdinde tutacak ve Öğrenci bu nedenle alacak, zarar, faiz veya herhangi bir ad altında herhangi bir alacak talebinde bulunamayacaktır.